Nigdy nie opuszczam świata PRO ANA

Nigdy nie zostawiam świata PRO ANA!!!

Jeśli ktoś jeszcze tu zagląda i pyta o możliwość kontaktu czy tez w ogóle rzeczy związanych z ANĄ to możecie mnie znaleźć na instagramie i snapchacie. Generalnie to, ze nie prowadzę już bloga nie oznacza, że rozstałam się z tym światem. Po prostu stwierdziłam ze lepiej jest kontaktować się na snapchacie i instagramie na moich normalnych kontach gdzie jestem dostępna 24h. Wtedy jeśli chcecie porozmawiać to po prostu jestem. Tutaj kontakt był trochę mało możliwy. Konentarze nie dają takiej satysfakcji jak rozmowa. Mam nadzieje ze ktoś tu jeszcze istnieje. Na snapchacie istnieje grupa motylków także jeśli mnie dodacie to chętnie Was dodam do grupy.

Kontakt ze mną
Instagram: karolinaglowala_
Snapchat: karolla767
WAŻNE jeśli dodajecie na snapa to napiszcie tu komentarz ze swoją nazwa bo dodaje mnie sporo ludzi i nie wiem kto jest od nas ;p

Trzymajcie się cieplutko i zapraszam do kontaktu będzie mi niezmiernie miło ;)




Komentarze

  1. ossa_lunares

    nie boisz sie, ze ktos ze znajomych cie znajdzie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka, kiedyś kolezanka znalazła bo dodałam coś na story przez przypadek o tym ale nie martwię się o to, bo to mój styl życia wiec nic nikomu do tego ;p Nie mogę Cię znaleźć na snapie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka, dodałam cię na snapie moja nazwa to wikusia6000

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej dodałam cię na snapie, xel... Nie chcę podawać całej nazwy..

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodałam cię, pierwsza literka a, a cyfry 112 nie chce żeby ktoś mnie rozpoznał

    OdpowiedzUsuń
  6. dodałam cię na snapie, wiem że cringe postać z filmu i książki zaczynająca się na h

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, nie wiem czy jesteś jeszcze dostępna ale dodałam cię na snapie, moja nazwa zaczyna się na D i kończy Xxx. Było by bosko jakbyś dodała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodałam cię na snapie ameviide

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej dodałam cię snap to nati.q plss dodaj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz