Jak tam u Was?

 Hejka motylki! 

Z racji, że nie mam aktualnie żadnego zajęcia postanowiłam pisać na blogu. Nie jestem teraz w fazie mocnego odchudzania ale dosłownie nie mam co robić w domu wiec chyba nadszedł czas żeby wrócić. Dziś próbowałam zrobić limit kalorii, ale szczerze bardzo ciężko mi idzie jakoś mało motywacji. Jak jestem głodna to oglądam thinspo a z drugiej strony myśle sobie po co jak i tak znowu przytyje i sama nie wiem co robić. Dawajcie znać w komentarzach jak u Was i jeśli macie jakiś pomysł na grupę lub chcecie się w to zaangażować. Ja szczerze mówiąc nie mam bardzo głowy się tym zajmować ale jeśli ktoś z Was chciałby piszcie. 

Trzymajcie się! 




Komentarze

  1. Chętnie na grupe się dołączę

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie dołączę na grupę

    OdpowiedzUsuń
  3. Przytyłam i zaczęłam dietę 0 kcal od 28.12 ważyłam 81.4 wzrost 189.
    Dziś 73.4 . Mój pierwszy cel 65 kg

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, chętnie z kimś porozmawiam 😄

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz