Na szybko

 Hejka 

Piszę na szybko post, bo zastanawiam się jak Wam pomoc żeby być z Wami wszystkimi na bieżąco. Myślę nad udostępnieniem swojego emaila bo ten z bloga bardzo rzadko na nim bywam a wolałabym widzieć Wasze wiadomości na bierząco. Na instagramie mam dużo wiadomości są to boty mężczyźni szukający żony i różne wiec tez nie zawsze odnajduje te osoby z bloga. Wiem ze grupy na mess nie sprawdzają się bo często szybko „umierają” i nie zawsze każdy chce podawać swoje prawdziwe dane. W każdym razie myślę i będę dawać znać. 

Komentarze

  1. Jakbyś chciała zrobić taką grupkę to ja bardzo chętnie dołączę <3 trzymaj się chudo<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam grupke na snapie, jesli jestes chetna to napisz do mnie na instagramie!! moj ig: _molly__lov

      Usuń
  2. Hej, mi sie podoba pomysl konfy na mess ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam grupke na snapie, jesli jestes chetna to napisz do mnie na instagramie!! moj ig: _molly__lov

      Usuń
  3. jesli chodzi o grupke to mam zalozona na snapie ew. moge zrobic na ig, jesli chcecie dolaczyc to piszcie do mnie na instagramie: _molly_lov

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym była bardzo zadowolona z konfy na messengerze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega by było gdyby była taka grupka na insta ❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz