I wanna be your motivation

 Hej motylki!

Co prawda jestem aktualnie przed wizytą z psychologiem...

Ale chciałabym być motywacją dla siebie i dla Was. Wiem, że pomoże to wszystkim z nas osiągnąć upragniony cel.

Wybaczcie mi, że moje posty nie są perfekcyjne, zazwyczaj po prostu piszę co przyjdzie mi do głowy. Postaram się wstawiać to jak wyglądają u mnie na co dzień dni, posiłki, ćwiczenia. Jeśli będziecie ciekawi mojej opinii na jakikolwiek temat (związany z Aną) śmiało piszcie a postaram się odpowiedzieć na nurtujące pytania w kolejnych postach. 

 Dla mnie największą motywacją będzie dzielenie się z Wami moimi osiągnięciami co dodatkowo myślę, że i zmotywuje Was do działania. 

Mam nadzieję, że wizyty z psychologiem nie pokrzyżują moich planów. Jestem dosyć silna ale w mojej głowie są 2 wizje życia. Ta z Aną i ta bez... Czasem mam wątpliwości co do obydwu z nich...

Aktualnie żyję na walizkach połowę tygodnia sama, połowę z rodzicami więc nie zawsze będzie mi łatwo i po drodze utrzymać dietę. Więc o słabych punktach mojego życia też będę Was szczerze informować.

Mam nadzieję, że razem damy radę!

https://www.youtube.com/watch?v=uzDn3AWUc9I&ab_channel=KarolinaG%C5%82owalaKarolinaG%C5%82owala

TUTAJ CHUDO ŚPIEWAM <3

Dajcie mi znać komentarzem kto posłuchał <3

<3 




Komentarze

Prześlij komentarz