Keep calm and the hunger will pass

 🦋 Hejka motylki! 🦋

‚Keep calm and the hunger will pass’


Dzisiaj zrobiłam dla Was swoje thinspiration. Wiem, że jestem jeszcze nie wystarczająco chuda ale z każdym dniem będzie lepiej! 🦋


Niedziela - dzień dla mnie najgorszy. 

Wszyscy są w domu i pilnują co i ile jesz. Dziś dla pozorów postaram się jesc jak najmniej ale tak żeby nikt się nie przyczepił. Dziś bilans będzie naprawdę duży, więc nie spodziewam się wielkich efektów jutro. Dziś rano się zważyłam i szok 56kg więc jeden dzień i wyglądam, czuję się i ważę dużo lżej, mniej... 

Bardzo motywujące! Wiem, że po dzisiejszym dniu znowu może być 57/58 dlatego nie chcę się bardzo nastawiać, ale poniedziałek mam nadzieję, że z powrotem będzie 56kg 🦋

Bilans:

Połowa pizzy gotowej - śniadanie 

Rosół 

Kotlet z kurczaka 3 ziemniaki - obiad

Kawałek ciasta drożdżowego - kolacja około 18

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, jesteście kochane! 🦋❤️

Trzymajcie się chudo! 

🦋🦋🦋


Komentarze

  1. No jak dla mnie to masz ładne nogi, wygląda jakbyś dużo ćwiczyła ♥ Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tańczę wiec nogi trochę musza popracować ale mam genetycznie grube moim zdaniem jak na tyle ruchu ile one mają już dawno powinny być szczupłe 😭🙃 168cm wzrostu

      Usuń
  2. Twoje nogi są umięśnione a nie grube, to duża różnica. To taniec je tak ukształtował, że są kształtne i naprawdę ładne. Już wyglądasz idealnie. Też uprawiam sport - tj. biegam i przez to wiem że sport sprawia, że mięśnie na nogach się rozbudowują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale wolałabym żeby były chude nie umięśnione ale dziękuję ☺️

      Usuń
  3. Nogi masz super. Zazdroszczę:) ciężko się odchudzać przy rodzince. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz